ADDRESS

София ул "проф. Кирил Попов" 59

Хамали и взаимоотношения с клиенти

Хамалите на ПРЕМЕСТВАНЕ.БГ тази сутрин си спомняха забавни случаи с клиенти в конкретни случаи на преместване на офиси на известни в национален мащаб фирми и бизнес консорциуми. Не е нужно да се описват тук пикантериите, нито пък да споменаваме конкретни имена на учреждения, институции, медии, фирми, имащи големи рекламни кампании. Идеята е, че в бизнеса с хамалски услуги винаги могат да възникнат ситуации на база човешки взаимоотношения. И не просто ситуации, а проблеми. Не веднъж се е случвало хамалите да попаднат на заядливи и обидни, пренебрежителни реплики. В такава ситуация много важно е да не се стигне до конфликт, защото от такъв между хамали и служители на фирмата-клиент може да се стигне до разрив в отношенията ни. В такива ситуации най-добре от страна на хамалите е да игнорират негативното отношение и конкретната реплика, сякаш нищо не са чули. Така и правят. Тъжно е обаче, когато се сблъскваш с хора, нямащи уважение и такт в общуването, да не използваме по-общонародни названия на такива хора.

Като цяло разбира се клиентите ни са били нормални, възпитани и съвестни хора. ПРЕМЕСТВАНЕ.БГ е фирма, доволна от своите клиенти. Но защо пишем всичко това тогава? Отворът е следния: нашите клиенти могат да разчитат на търпение и професионализъм от хамалите. Ясно е, че винаги ще има някоя черна овца от служители на фирмата, която ни е клиент. Но това няма да попречи на бъдещите ни взаимоотношения, защото хамалите имат опит със всякакви заядливи особи и могат да избягват конфликти.